بیمارستان دکتر میر شیراز

بیمارستان دکتر میر شیراز

خانه » اماکن » بیمارستان دکتر میر شیراز

بیمارستان دکتر میر شیراز

با سلام و آرزوی تندرستی خدمت شما بازدیدکننده عزیز سایت شیرازیاب.با ما همراه باشید تا بیمارستان دکتر میر شیرازرا معرفی و هرآنچه که شما عزیزان به دنبال آن هستید را تقدیم تان کنم.

سپاس از اینکه شیرازیاب را انتخاب کردید.

 

بیمارستان میر شیراز عفیف آباد

این مرکز درمانی در سال 1358 تأسیس شده که هسته اولیه تأسیس این مرکز از پزشکان برجسته آقایان دکتر میر (جراح و نویسنده) ، خانم دکتر قهرمانی فارغ التحصیل از آلمان دکتر هاشم خبیر فارغ التحصیل از اتریش به عنوان اولین مرکزبیمارستان خصوصی که به طور   گسترده در شیراز آغاز به فعالیت نموده است .

و در 6 طبقه شامل زیرزمین ، همکف ، و 4 طبقه بهره برداری گردید. مرکز درمانی دکتر   میر شامل رشته های تخصصی و فوق تخصصی بزرگسالان ، کودکان و نوزادان در رشته های جراحی پلاستیک و زیبایی ، ارتوپدی و   شکسته بندی ، جراحی عمومی ، داخلی عمومی ، گوش حلق و بینی ، جراحی فک و صورت ، جراحی اطفال ، جراحی عروق ، و پیوند ، جراحی مغز و اعصاب ، دیسک و مهره های کمر ، جراحی زنان و زایمان می باشد.

این مرکز دارای اتاقهای خصوصی و اتاق های 2 و 3 تخته و مشتمل بر 50 تخت بستری می باشد. واحدهای پاراکلینیک بیمارستان دکتر میر شامل آزمایشگاه ، رادیولوژی دیجیتال ، سونوگرافی و داروخانه هستند و واحدهای درمانی این مرکز شامل درمانگاه پوست و زیبایی ، عمومی و ارتوپدی می باشد. همچنین بخش انفورماتیک و کامپیوتر بیمارستان دارای شبکه های یکپارچه و میان بخشی سیستم HIS و اینترنت بوده است .

بیمارستان میر شیراز

 

بیشتر بدان  سالن زیبایی بلسا

 

آدرس سایت: mir-hospital.com

ایمیل:drmirhospital@gmail.com

 

آدرس بیمارستان میر شیراز

آدرس: شیراز – خیابان قصردشت – خیابان عفیف آباد – بین کوچه 3و5

موقعیت روی نقشه:

 

تلفن بیمارستان میر شیراز

شماره تلفن:071362600990713628282607136277572

 

بیمارستان میرحسینی شیراز

بیمارستان میرحسینی در سال ۱۳۶۰ به همت آقای دکتر سید ماشاء اله میرحسینی و همسر ایشان خانم دکتر شهین موحد با ۷۰ تخت بیمارستانی در خیابان هجرت ایجاد گردید. در ابتدا بخش های اورژانس و مطب کار و در طی ۳ سال بخش زایشگاه نیز ایجاد گردید.

در دوران سازندگی مسئولین بیمارستان نیز اقدام به توسعه و تجهیز فیزیکی نموده و بخش های ICU و پاراکلینیک حاصل بوده است. هم اکنون بیمارستان با بهره گیری از پتانسیل های موجود یکی از بهترین بیمارستان های شهر شیراز می باشد و با اتکاء به سابقه درخشان و نام نیک خود افتخار خدمت رسانی به همنوعان عزیز را در کارنامه خود دارد.

بخش های اورژانس، داخلی – جراحی زنان و مردان، زایشگاه، اتاق عمل و ICU با داشتن تخصص های داخلی، جراحی عمومی، زنان و زایمان، اورولوژی، ارتوپدی، فک و صورت، زیبایی، قلب، چشم، جراحی مغز و اعصاب این مرکز به صورت شبانه روزی پاسخگوی نیازهای مراجعین می باشند. توجه به عرضه و تقاضا و ارائه خدمات مناسب در فضایی مطلوب و بهداشتی در چند سال اخیر باعث گردیده بیش از 90% فضاهای داخلی بیمارستان نوسازی و بهسازی گردد.

 

 

آدرس سایت: www.drmirhossanihospital.com

ایمیل: Infomirhosseini@gmail.com

 

آدرس بیمارستان میرحسینی شیراز

آدرس: شیراز – میدان اطلسی – بلوار هجرت – رو به روی خیابان عبیرآمیز

موقعیت روی نقشه:

 

 

بیشتر بدان  ساعت کار دفاتر اسناد رسمی

تلفن بیمارستان میرحسینی شیراز

شماره تلفن: 07132284433

 

امیدوارم مطالب ارائه شده مفید واقع شده باشد.

با سپاس فراوان شیرازیاب.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد