شیراز

شیراز

خانه » اماکن » شیراز



شیراز

سلام و درود خدمت بازدیدکننده گرامی. درباره شیراز میلیون ها مقاله در سر تا سر اینترنت وجود دارد اما شیرازیاب در این نوشته اطلاعات مختصر و مفیدی گرد هم آورده تا در دسترس شما قرار عزیزان قرار دهد.

 



https://shizyab.ir/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: شیراز در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



شیراز ایران

شیراز یکی از شهرهای بزرگ ایران و یکی از کلان‌شهرهای این کشور و مرکز استان فارس است. جمعیت شیراز در سال ۱۳۹۵ خورشیدی، بالغ بر ۱٬۵۶۵٬۵۷۲ تن بوده، که این رقم با احتساب جمعیت ساکن در حومهٔ شهر به ۱٬۸۶۹٬۰۰۱ تن می‌رسد. شیراز پنجمین شهر بزرگ و پرجمعیت ایران است.

شیراز تخفیف

شیراز تخفیف یک وب سایت خرید و تخفیف گروهی است که فعالیت خود را از سال 1392 در شهر شیراز آغاز نموده است. این سایت با به کار گیری شیوه های نوین تبلیغات آنلاین و استفاده از تکنیک های خرید گروهی در حوزه خرید، روشی را ایجاد کرده که از یک طرف برای صاحبان کالا ها و خدمات سودآور باشد و از طرفی دیگر برای مشتریان و خریداران صرفه اقتصادی بالایی داشته باشد. شما می توانید با خرید از سایت شیراز تخفیف و ارائه کوپن به فروشگاه مورد نظر، همواره از تخفیف های ویژه شیراز تخفیف لذت ببرید. شیراز تخفیف با همکاری با نیروهای کارآمد و حرفه ای در حوزه دیجیتال مارکتینگ، فروش و تبلیغات تلاش می کند که بهترین و شادترین روزها را برای کاربران خود بسازد.

آدرس : شیراز – سه راه عفیف آباد – خیابان آوینی – نبش کوچه 5 – ساختمان برنا – طبقه 5 واحد 8

تلفن : 36292202-071

شیراز سانگ

شیراز سانگ مرجعی برای دانلود گلچین بهترین آهنگ های جدید ، معروف و محبوب ایرانی پاپ مجاز از خوانندگان داخلی با لینک مستقیم و کیفیت عالی همراه با پخش آنلاین آهنگ ها است

ایمیل : farshad_club@yahoo.com

همراه آقای فرجی : 09380777108

 

شیراز کنسرت

شیراز کنسرت یک وب سایت اطلاع رسانی فرهنگی است که اخبار کنسرت های شیراز، موسیقی و تئاتر شیراز را اعلام میکند.

همراه : 09394437155

ایمیل : info@shirazconcerts.com

وبسایت shirazconcerts.com

شیراز معالی آباد

معالی آباد یا مالی آباد یکی از محله های شیراز است که از نظر جغرافیایی نصف آن در غرب و نصف آن در شمال غرب شهر قرار دارد و این محله جز منطقه ۶ شهرداری شیراز محسوب می شود. بلوار دکتر شریعتی یکی از بلوار های اصلی این محله جز یکی از معروف ترین بلوارهای شهر شیراز محسوب می شود.

معالی آباد جز یکی از دوست داشتنی ترین محله های شیراز است که بیشتر مردم شیراز آخر هفته های خود را در این محل و بلوار شهید چمران می گذرانند و به خاطر همین جز مناطق گران قیمت شهر به حساب می آید.بلوار دکتر شریعتی از یک طرف به پل احسان و از طرف دیگر به پل معالی آباد راه دارد و خیابان های اصلی و مهم آن به ترتیب از پل احسان به پل معالی آباد:خیابان پهلوان نوروزی، بهاران، دنا، پزشکان، دوستان، خلبانان، کسایی، گلها و رهبرماه است.

 

شیراز قدیم

شیراز شهری است که در قرن اول هجری بنیان نهاده شده‌است. چنین پیداست که بنیان‌گذاران این شهر نام شیراز را از نام قلعه‌ای که از پیش از اسلام در نزدیکی محل فعلی شهر با نام شیراز وجود داشته، به عاریت گرفته‌اند.

 

شیراز هواشناسی

شیراز در بخش مرکزی استان فارس، در ارتفاع ۱۴۸۶ متر بالاتر از سطح دریا و در منطقهٔ کوهستانی زاگرس واقع شده و آب و هوای معتدلی دارد. این شهر، از سمت غرب به کوه دراک، از سمت شمال به کوه‌های بمو، سبزپوشان، چهل‌مقام و باباکوهی (از رشته‌کوه‌های زاگرس) محدود شده‌است.

 

برای اطلاع دقیق و لحظه ای از آب و هوای شهر شیراز به >>اینجا<< مراجعه کنید.

 

موضوعاتی که احتمالا شما دنبال میکنید :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد