سینما الف شیراز معالی اباد

سینما الف شیراز معالی اباد

خانه » دسته‌بندی نشده » سینما الف شیراز معالی اباد

سینما الف شیراز معالی اباد

سلامی به زیبایی و طراوت گل به سایت شیراز یاب خوش آمدید در این پست قصد داریم سینما الف شیراز معالی اباد را به صورت آدرس و شماره تماس معرفی کنیم امیدواریم از این پست لذت برده و به اطلاعات مورد نظر خود برسید و در صورت داشتن انتقاد یا پیشنهاد می توانید آن را با ما در میان بگذارید تا در بهبود سایت مورد استفاده قرار گیرد. با تشکر و سپاس فراوان از همراهی شما دوستان



https://shizyab.ir/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل:سینما الف شیراز معالی آباد در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



سینما الف شیراز معالی اباد خرید بلیط

سینما الف معالی اباد شیراز

پردیس سینمایی گلستان در سال 1395 در شهر شیراز افتتاح شد و با 3 سالن سینمایی در ابعاد مختلف شروع به کار کرد. این پردیس سینمایی در مجتمع الف قرار گرفته است و این امکان را به افرادی که برای دیدن فیلم به سینما می روند، می دهد تا از امکانات مجموعه مثل کافه، سرویس بهداشتی، گالری های هنری، کتاب فروشی و … استفاده کنند. از مزیت های این پردیس سینمایی قرارگیری آن در یکی بلوارهای مهم شهر است که برای رسیدن به آن می توانید از انواع وسایل حمل و نقل عمومی مثل تاکسی، اتوبوس و مترو استفاده کنید. کیفیت سالن های سینمایی، چه در زمینه صدا و چه تصویر، در این مجموعه خوب است و تجربه جذابی از تماشای فیلم به شما خواهد داد.

 

آدرس :استان فارس، شیراز، پل معالی آباد، جنب ایستگاه مترو میرزای شیرازی ساختمان الف

شماره تماس

 

ساعت دسترسی:ساعت کار بسته به سانس های نمایش متغیر است

مدیر سینما : جناب آقای خباز

 

 

سینما یک رسانه دیداری شنیداری مبتنی بر فناوری است که به وسیله آن فعالیت اقتصادی صورت می‌گیرد

و همچنین قابلیت استفاده هنری را داراست.

یک اثر سینمایی که فیلم سینمایی نامیده می‌شود،

از عناصر تصویر (به صورت مجموعه‌ای از فریم‌ها) و صدا (گفتگو، صدا و موسیقی) تشکیل شده‌است.

یک فیلم بر اساس فیلمنامه و توسط کارگردان، با هزینه تهیه‌کننده و مجموعه‌ای از بازیگرها، فیلم‌بردار و عوامل دیگر ساخته می‌شود. سینما جدیدترین شاخه هنر، معروف به هنر هفتم است که امروزه یکی از عمومی‌ترین و محبوب‌ترین تولیدات هنری را ارائه می‌کند. سینما همچنین به محل پخش عمومی فیلم سینمایی نیز گفته می‌شود.

در ایران هر ساله روز ۲۱ شهریور به عنوان روز سینما گرامی داشته می‌شود و جشن خانه سینما هر ساله در این روز برگزار میشود که در سال 1398 آخرین دوره یعنی بیست و یکمین جشن سینمای ایران برگزار شد.

منبع:ویکیپدیا

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد