آموزشگاه دماوند شیراز

آموزشگاه دماوند شیراز

خانه » اماکن » آموزشگاه دماوند شیراز



آموزشگاه دماوند شیراز

سلام خدمت شما بازدیدکنندگان سایت شیرازیاب.ممنونم که ما را همراهی میکنید.ما در این پست قصد معرفی آموزشگاه دماوند شیراز به همراه آدرس و شماره تلفن و لیستی از آموزش تخصصها را به شما دوستان معرفی میکنیم.



https://shizyab.ir/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: آموزشگاه دماوند شیراز در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



آموزشگاه فنی حرفه ای دماوند شیراز

آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد دماوند شیراز در ابتدای خیابان اردیبهشت غربی ، جنب بانک رفاه ، پلاک228 واقع شده است. آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد دماوند شیراز با دارا بودن مجوز رسمی از سازمان فنی حرفه ای کشور به صورت کاملا تخصصی در زمینه صنایع خودرو با استفاده از مربیان و اساتید مجرب و متخصص، تجهیزات کامل، کارگاه ای به روز و مجهز (مشاوره رایگان همه روزه از ساعت 8 صبح تا 20) دوره های تخصصی زیر را زمینه های تعمیرات خودرو برگزار می نماید : ( آموزش مختص بازارکارتعمیرات خودرو، کاملا عملی) جلسه اول هر کلاس رایگان، امکان تعمیر خودرو شما حین کارآموزی در محیط آموزشگاه، پشتیبانی کامل کارآموز توسط اساتیدآموزشگاه فنی و حرفه ای دماوند پس از ورود به بازار کار به صورت حضوری و غیرحضوری با ارائه گواهینامه بین المللی و قابل ترجمه جهت پروانه کسب.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد