فست فود ماتالوس شیراز

فست فود ماتالوس شیراز

خانه » غذا و خوراکی » فست فود ماتالوس شیراز


فست فود ماتالوس شیراز

فست فود ماتالوس شیراز

سلام گرم خدمت بازدیدکنندگان عزیزشیرازیاب.دراین پست می خواهم یک فست فود با کیفیت معرفی کنم و شماره تماس وآدرس و… را تقدیمتان کنم .امیدوارم مطالب پیش رو مفید واقع شود.

با تشکر از حسن انتخاب شما عزیزان.

 

 



https://shizyab.ir/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: فست فود ماتالوس شیراز در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



این فست فود در شهرک شهید مطهری واقع شده است.

ونام دیگراین فست فود,پیتزا ماتالوس است.

آدرس وشماره تماس فست فود ماتالوس شیراز

آدرس:شیراز-بلوارعدالت- بلواردولت- روبروی درمانگاه آزادگان

موقعیت مکانی:

شماره تلفن:07138263333

ساعات کاری:همه روزه از ساعت 9صبح تا 1شب

 

فست فود

فست فود (به انگلیسی: Fast food) یا غذای فوری عنوانی است برای غذاهایی که به سرعت طبخ و آماده می‌شوند. انواع ساندویچ به ویژه همبرگر از فست فودهای رایج هستند. فست فود در مورد غذاهای خانگی به کار نمی‌رود. بلکه بیشتر اشاره به غذاهایی می‌کند که در رستوران‌ها تهیه می‌شوند. مک دونالد و کی اف سی از رستوران‌های مشهوری هستند که در سراسر دنیا غذای سریع ارائه می‌دهند. یک غذای سریع در خیلی از کشورها شامل یک ساندویچ (همبرگر، مرغ و مانند آن)، سیب زمینی سرخ کرده و یک نوشابه گازدار است. قیمت مواد غذایی در رستوران‌ها فست فود ارزان‌تر از سایر رستوران‌ها است.

بسته‌بندی فست فود

بسته‌بندی فود یکی از مهترین بخش‌ها می‌باشد. اما اغلب به آن بی‌توجه هستند. نوع مقوای مصرفی باید کاملاً بهداشتی باشد و از مواد بازیافتی به هیچ عنوان استفاده نشده باشد. از مقواهایی که در این صنعت استفاده می‌شود می‌توان به مقوای دوپلکس، ورق ای فلوت، مقوای ایندربرد اشاره کرد. استفاده از مقواهای غیر بهداشتی می‌تواند یک خطر جدی برای مصرف‌کنندگان باشد و تمام این مقواها باید دارای نشان بهداشت و شماره پروانه تولید باشند. بوی مقوا می‌تواند یک نشانه از بهداشتی بودن و یا غیر بهداشتی بودن آن باشد. یک مقوای بهداشتی به هیچ عنوان بوی نامطبوع نمی‌دهد. همچنین چاپ این جعبه‌ها نیز بسیار مهم است و باید از رنگ‌هایی با پایه گیاهی استفاده نمود. برخی فروشندگان فست فود ممکن است از مقواهای غیر بهداشتی جهت جعبه پیتزا استفاده کنند.

منبع:ویکی پدیا

 

سپاس از همراهی گرمتان با شیرازیاب.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد