خانه » اماکن » داروخانه » داروخانه دکتر حقیقی شیراز داروخانه دکتر حقیقی شیراز

داروخانه دکتر حقیقی شیراز

خانه » اماکن » داروخانه » داروخانه دکتر حقیقی شیراز

داروخانه دکتر حقیقی شیراز

سلام و درود به دوستان عزیز شیراز یاب ،با تشکر از همراهی شما. در این پست مطالبی در رابطه با “داروخانه دکتر حقیقی شیراز” و آدرس و شماره تماس  آن ها گردآوری شده است. ضمن سپاس گزاری از شما امیدوارم که نهایت استفاده را از این مطالب ببرید.



https://shizyab.ir/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: داروخانه دکتر حقیقی شیراز در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



داروخانه دکتر روغنی حقیقی فرد شیراز

داروخانه:

داروخانه، دواخانه، یا دِراگ اِستور (به انگلیسی: Drugstore) یک فروشگاه خرده‌فروشی است که دارو، محصولات بهداشتی و آرایشی، و تجهیزات پزشکی ساده و جانبی به فروش می‌رساند. در صورتی‌که داروی مورد نیاز خطرناک باشد یا استفاده از آن نیاز به نظر پزشک داشته باشد، داروخانه حتماً از مشتری نسخه پزشک را درخواست می‌کند.

داروخانه باید زیر نظر دکتر داروساز اداره شود.[نیازمند منبع]

یک داروساز که به آن مسئول فنی داروخانه گفته می‌شود همواره در داروخانه حضور دارد و چگونگی مصرف دارو، عوارض جانبی و موارد دیگر را برای بیمار توضیح می‌دهد. همچنین داروساز می‌تواند در صورت مشاهده تداخل دارویی، از پیچیدن نسخه خودداری کرده و نسخه را به پزشک مرجوع نماید.[نیازمند منبع]

ایرانیان باستان مار را نشانهٔ زندگی و سلامتی می‌دانستند و جام را نشانهٔ دوستی. آن‌ها در جشن‌ها و مراسم، شربت را در جامی می‌ریختند و به نشانهٔ سلامتی می‌نوشیدند، آنها به کسی که حال خوشی نداشت و در بستر بیماری بود، بیمار می‌گفتند یعنی فاقد مار، یعنی بدون زندگی و سلامتی؛ بنابراین مار که سمبل زندگی بود، در جام سلامتی نشان تندرستی و شفا محسوب می‌شد.[نیازمند منبع]

اولین مغازه داروخانه عمومی هشتم ژوئیه در سال ۷۰۷ میلادی[نیازمند منبع] در شهر بغداد[نیازمند منبع] تأسیس و در غرب[نیازمند منبع] حدود قرن هجدهم بوده‌است.

پیش از تأسیس داروخانه، پزشکان خود دارو به بیمار می‌دادند. نخستین دانشکده داروسازی[نیازمند منبع] جهان در سال ۱۸۲۱ در فیلادلفیا دایر شد.[نیازمند منبع]

داروخانه دکتر حقیقی شیراز

داروخانه دکتر حقیقی شیراز

اینستاگرام: karshod.ir

معرفی داروخانه دکتر روغنی حقیقی فرد شیراز

داروخانه دکتر روغنی حقیقی فرد در محدوده بلوار پاسداران و در شهر شیراز واقع شده است. جهت کسب اطلاع از خدمات یا محصولات داروخانه دکتر روغنی حقیقی فرد با شماره تماس 07138232423 تماس گرفته و یا به آدرس ثبت شده در بالا مراجعه نمایید.

داروخانه دکتر روغنی حقیقی فرد یکی از داروخانه های شیراز است که خدمات متنوعی در این زمینه به شما اختصاص خواهند داد و در بلوار پاسداران واقع شده است.

خدمات داروخانه دکتر روغنی حقیقی فرد شیراز

 

  • داروهای ایرانی و خارجی
  • محصولات آرایشی و بهداشتی
  • مکمل های غذایی و ورزشی

داروخانه دکتر حقیقت منفرد شیراز

 

اطلاعات تماس

۰۲۱-۸۸۳۰۹۷۱۰
خیابان مطهری، نرسیده به سهروردی، پلاک ۱۴۰، داروخانه دکتر حقیقت منفرد

توضیحات

تایید نسخ اینترنتی
ساخت دارو های ترکیبی

 

همچنین میتوانید بخوانید:

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد