تبلت سنتر شیراز

تبلت سنتر شیراز

خانه » موبایل » تبلت سنتر شیراز



تبلت سنتر شیراز

سلامی به زیبایی و طراوت گل به سایت شیراز یاب خوش آمدید در این پست قصد داریم تبلت سنتر شیراز را به صورت آدرس و شماره تماس معرفی کنیم امیدواریم از این پست لذت برده و به اطلاعات مورد نظر خود برسید و در صورت داشتن انتقاد یا پیشنهاد می توانید آن را با ما در میان بگذارید تا در بهبود سایت مورد استفاده قرار گیرد. با تشکر و سپاس فراوان از همراهی شما دوستان

 

 

ر



https://shizyab.ir/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: تبلت سنتر شیراز در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



 

فروشگاه تبلت سنتر شیراز

فروشگاه تبلت سنتر شیراز یکی از موبایل و لوازم جانبی های شهر شیراز است.

آدرس: خیابان ملاصدرا، نبش اردیبهشت غربی

شماره تلفن: ۰۷۱۳۲۳۱۸۵۸۵۰۷۱۳۲۳۱۸۷۸۷۰۹۱۷۷۳۶۶۴۵۶۰۹۱۷۳۱۳۰۷۲۷

 

 

بلت، رایانه تخت، رایانک[۱] یا رایانه لوحی (به انگلیسی: Tablet Computer یا Tablet) یک رایانهٔ قابل حمل می‌باشد که معمولاً دارای سیستم‌عامل موبایل و یک صفحه لمسی است. تبلت معمولاً به جای صفحه‌کلید با استفاده از تماس صفحه نمایش کار می‌کند.

تبلت‌ها رنگی، دارای ریزپردازنده و باتری‌خور هستند. تبلت‌ها معمولاً دارای سنسور هستند شامل دوربین دیجیتال، میکروفن، شتاب‌سنج و چراغ قوه و به جای استفاده از ماوس یا کیبورد دارای صفحه لمسی با قابلیت تشخیص حرکت هستند. دسترسی به شبکه برای تبلت‌های مختلف ممکن است تفاوت داشته باشد؛ برخی از تبلت‌های توانایی استفاده از سیم کارت را داشته و برخی فاقد این امکان هستند.[۲]

تبلت‌ها سیار هستند و به راحتی می‌توان آن‌ها را جابجا کرد. می‌توان روی تبلت با استفاده از نرم‌افزارهای مختلف پردازشگر متن نوشت مثل آفیس و … تبلت‌های امروزی امکانات بیشتری دارند مانند:

 

منبع:ویکیپدیا

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد