آموزش قصابی در شیراز

آموزش قصابی در شیراز

خانه » آموزشی » آموزش قصابی در شیراز

آموزش قصابی در شیراز

با سلام خدمت شما دوستان عزیز.ممنونم که سایت شیرازیاب را دنبال میکنید.در این پست میخواهیم آموزش قصابی در شیراز را داشته باشیم .با ما همراه باشید.



https://shizyab.ir/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: آموزش قصابی در شیراز در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



لیست سوپرگوشت های شیراز

فروشگاه گوشت دایی ناصر

آدرس: بلوار میرزای شیرازی روبروی شب شیرینی

تلفن: 09177370410

سوپرگوشت سون

آدرس: گلدشت معالی آباد خیابان لادن-جنب بانک ملت

تلفن: 07136258013

سوپر گوشت فجر

آدرس: میدان معلم-ابتدای خیابان فرهنگشهر

تلفن: 07136307318

سوپر گوشت محمدی 

آدرس: بلوار بعثت نبش کوچه 15

تلفن: 07136476577

آموزش قصابی در شیراز عکس

آموزش قصابی

آموزش قصابی

 

پلمب 51 قصابی غیرمجاز ﺩر شیراز

«خبرجنوب» نوشت: رئیس اﺩاره ﺩامپزشکی شهرستان شیراز گفت: ﺩر 4 ماهه نخست سال جاری 51 واحد قصابی غیرمجاز ﺩر این شهرستان پلمب شد.

ﺩکتر عبدالرضا وفا افزوﺩ: تب کریمه کنگو بیماری ویروسی خطرناکی است که مرﺩم به منظور پیشگیری از ابتلا به این بیماری صرفا بایﺩ از قصابی های مجاز تحت نظارت ﺩامپزشکی گوشت خریداری کنند.

وی اﺩامه ﺩاﺩ: به شهروندان توصیه میکنیم از خرید گوشت و یا گوسفند زنده از حاشیه خیابان ها و جاﺩه ها به شدت اجتناب کنند و حتما بعد از خرید گوشت از قصابی ها، آن را به مدت 24 ساعت ﺩر یخچال نگه ﺩاری کرﺩه و بعد با ﺩستکش اقدام به تکه تکه کرﺩن گوشت کنند.

رئیس اﺩاره ﺩامپزشکی شهرستان شیراز از مرﺩم خواست ﺩر صورت مشاهﺩه موارﺩ مشکوک و یا تخلف، مورﺩ را از طریق شماره تماس 07132237509 برای پیگیری به سازمان ﺩامپزشکی اطلاع ﺩهند.
همچنین کارشناس اتحاﺩیه مرغ، تخم مرغ، ماهی فروشان و قصابان شیراز نیز گفت: معضل اصلی ما ﺩر بحث فروش و عرضه گوشت، مغازه های فاقﺩ مجوزی است که ﺩر حومه شهر شیراز فعالیت ﺩارند.

حمید فهیمی نژاﺩ افزوﺩ: این مغازه ها بدون مجوز اقدام به عرضه و فروش گوسفند زنده می کنند که نتیجه آن شیوع  بیماریهای مشترک بین انسان و ﺩام است.
وی بیان ﺩاشت: ﺩر محدوده شهرستان شیراز نزﺩیک به 150 مغازه و چاﺩرهای عرضه گوسفند زنده  فعالیت ﺩارند که نه از اتحاﺩیه مجوز ﺩارند نه از ﺩامپزشکی.

قصاب یا گوشت‌ فروش به فردی گفته می‌شود که کارش احتمالاً کشتار حیوانات، قطعه‌ قطعه کردن و فروش آن‌هاست.

 

منبع:ویکی

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد